Laisaks olen jäänud

20 05 2010

Tegelikult juba mõned inimesed teavad, et olen juba esmaspäevast kindlal pinnasel tagasi ja mõtlen Austraaliast lahkumise mõtteid. Tegelt on asjad juba nii kaugel, et juba täna õhtul pühin Austraalia tolmu jalgadelt ja asun mõnenädalasele reisile Indoneesiasse ja sealt edasi Malaisiasse. Eesmärgiks on läbi ja lõhki selgeks teha “jumalate saare” Bali peensused ja ringi seigelda teistel lähedalasuvatel saartel nagu Lombok, Gili jne. Vaatan üle Indoneesia kõrguselt teise vulkaani, joon maailma kallimat kohvi (mille valmistusmeetoditel ma üldse peatuda ei tahaks) ja sukeldun/snorgeldun põneva eluga meres jne. Ühesõnaga tegevust peaks mõneks ajaks jätkuma. Kui aega üle jääb lendan ja Indoneesia pealinna Jakartasse.
Ahjaa kui teil tekkis nüüd küsimus, et kuidas ma saan endale lubada maailma kõige kallimat kohvi siis a) Indoneesia on odav maa ja seda saab siin palju odavamalt kui mujal maailmas b) minust on saanud miljonär 🙂 See lugu juhtus küll natukene endalegi ootamatult aga miljonär ma olen! Indoneesias. See miljon Indoneesia ruupiat läks mulle maksma 147 dollarit. Võtan sellest miljonäristaatusest viimast sest uudised Eestist väidavad, et Eestis miljonäriks saamine läheb umbes-täpselt 15.6466 korda raskemaks 🙂
Ahjaa ja siis kõige tähtsam. Varsti kohtume Eestis. Mitte piisavalt ruttu, mitte liiga hilja!
Puhkus alaku nüüd!

Toimingud

Information




