Otsustav otsustamatus

8 04 2010

Minul on minuga viimasel ajal raske. Hirmsasti hakkab juba ära tüütama, et mu otsused langevad ja siis teen need uuesti ümber ja siis pärin Eestist veel igaks juhuks aru ja… ühesõnaga igavene jama. Ei ole sellise endaga praegu rahul.  Samal ajal on nii ühel kui teisel pool kaalukeelt vägagi võrdsed panused, mis peabki otsustamise raskemaks tegema. Minna, jääda või tulla on küsimused mis mu peas kummitavad.
Kehtib vist minugi kohta see mis Aavo Kokk tänases Päevalehes ütleb, et sageli segab meid selgelt mõtlemast ja ratsionaalselt otsustamast mõõtkava, mille ise oleme (endale) seadnud. Kui on palju võimalusi mingi asja tegemiseks, siis on ka projekti mõõtmed suuremad – kõik võimalused tuleb ju nüüd ja kohe realiseerida.

Täna langetasin mind ennast juba pikka aega vaevanud küsimuse. mitte küll midagi eluliselt tähtsat aga siiski. Nimelt olen kaalunud ühte ja teist fotokaamerat ning vägagi kimbatuses olnud. Täna poodi minnes lõin lihtsalt käega ja ostsin ära ühe neist mida juba mitu kuud piidelnud olen. Siin ta siis on minu kullakallis Panasonic Lumix TZ-7. Lingi peale vajutades peaksite nägema täpsemaid tehnilisi parameetreid ka Photopointi kodulehelt. Ühesõnaga saab see kaamera olema mulle heaks sõbraks ja teeb palju häid pilte.

Teine ja palju tähtsam otsus oli mul ka nagu kuum kartul umbes nädala jagu peos. Tänaseks olen otsuse langetanud ja suusakeskustele selja keeranud. Kuigi veel viimasel hetkel tuli veel teinegi kutse vestlustele otsustasin Eesti suve kasuks. Või vähemalt nii ma arvasin. Olles ostnud ära pileti homseks Bali saarele (Indoneesia) ja sealt edasi planeerinud reisi kuni Eestini juhtus see mis minuga alati juhtub. Helistati ikkagi pärlifarmist ja uuriti sellel niigi ebakindlal ajal kas ma esmaspäeval tahan uuesti välja tööle lennata. Kuna sedapuhku lubati jällekord saata tagasi sinna kus tehakse häid sööke ja kooke ning ja elu on ilusam kui Broome´is töötades otsustasin pakkumise vastu võtta. Seega lükkasin oma pileti edasi praegu aprilli viimasele päevale.

Mis täpsemalt saab pole veel ikkagi päris kindel aga kui ma koju jõuan siis olen kindel, et küllap te sellest kuulete 😉 Seniks peate leppima alates esmaspäevast jälle sellega et olen täiesti maailmast ära lõigatud ja ühtegi postitust või kirja kirjutada mul ei õnnestu.

Toimingud

Information

7 kommentaari

8 04 2010
jaak

Fotokaamera tundub sama nagu Jaanil. Järelikult peab siis hea kraam olema:)

8 04 2010
Kaarel

Ah ära hakka nüüd mustama! Tegelikult see on küll sama suguvõsa ja isegi sama mudel aga paar põlvkonda uuem, kiirem ja igati parem masin 🙂 Tegelt pidasin Jaaniga ka natuke nõu enne kui ostma asusin.

8 04 2010
Eva

Jee! Väga lahe, et ikka kodu kasuks otsustasid. Muidu oleksid seal veetnud talve ja tulnud siia ja pidanud järjest veel ühe talve veetma. Kaks või kolm suve järjest on ikka mõnusam :).

9 04 2010
Kaarel

Umbes niimoodi ma ka ise arvutasin ja jõudsin tulemusele, et soe ilm ja palju vaba aega Eestis nokitseda +sõbrad kaaluvad muu ülesse!

9 04 2010
Katre

Ära postituste pärast muretse, üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna ja see kaamera teeb kindlasti rohkem kui tuhat pilti ka 🙂 Muide, ma olen selle kaameraga vist pilti teinud ja mulle Ta meeldib ka (Y)

9 04 2010
Kaarel

Näed siis ma pole ainuke kellele ta meeltmööda on. Teen palju pilte ja hakkan siis varsti kodu poole rändama et igale tuhandest pildist ka tuhat õna juurde rääkida…

13 04 2010
pilleriin

tule jah koju 😛




