Sünnipäev, üleeile

4 04 2010

Kuigi sünnnipäev on justkui tavaline teistsugune päev oli see sellel aastal väga põnev. Kuna distantsi tõttu harjumuspäraseid kõnesid teha või sms-e saata polnud võimalik leidsid minu sünnipäeva meelespidavad inimesed erinevaid võimalusi. Ei ole vist mõtet ülesse lugeda mitmes sotsiaalvõrgustikus, instant messengeris jne keskkonnas mulle õnne sooviti. Sellegipoolest üllatas mind sõprade-lähedaste loovus.

Aitäh kõigile, kes seda natuke teistsugust  päeva meeles pidasid! (PS! Isegi siis kui helistamine mulle võimatuks osutus või ma juba järgmiste kõnede ajal sügavalt magasin) Tean, et plaan oli hea aga tehnika vedas alt 😉

Tahaksin siinkohal välja anda ka kõige loovama sünnipäevaõnnitluse auhinna. See kuulub sõpradele Kuljusest 🙂 (Ma loodan, et ma nüüd Sirlile liiga ei tee ) Seda võite näha siin. Aitäh! Kättetoimetamisekohaks oli Facebook ja pilt tuli põhimõtteliselt ise ülesse leida. Kaval!

Muidugi ei saa mööda minna kõige tähtsamast. Millal pidu saab? Kui kellelgi on rohelisele mandrile asja siis võiks pidu kohe teha. Samas väga paljudel justkui ei ole… Luban, et tulen koju ja korraldan ikka ühe korralikku Eestimaise peo. Tea kas sülti lubada julgen aga sõrmekübaratäie viina võin küll lubada. Lihtsalt pean nüüd ise ka teada saama millal koju jõuan. Seega hoidkem ühendust ja varsti ( see tähendab 1-4 kuud) täpsustan peo toimumise aja ja kohe.

Sünnipäeva päev möödus rahulikult. Kuigi algul oli mulle raudkindlalt selgeks tehtud, et see päev saab olema tavaline tööpäev (hoolimata riigipühast) siis hommikul kell 4.45 tööpaika jõudes oli puudu paadi juht. Seesama kes eelmisel päeval mulle viimase asjana oli kinnitanud, et pean kindlasti tööle ilmuma. Aga mul ei olnud vaba päeva vastu midagi. Kui eile jälle tööle läksin tundus sellel onklil ikka veel pohmakas jätkuvat… Tema liikumise aeglus ja vaikne kõne ei jätnud palju võimalusi midagi muud arvata!
Veetsin ootmatult vabaks tehtud sünnipäevapäeva lõbusalt Broome´i linnaga tutvudes ja lõpuks läksime siinsesse Cable Beach nimelisse randa ujuma. Õhtul läksin sõber Tom´i poole õhtust sööma ja siinset looduimet Staircase to moon e. ehk trepi kuule vaatama. Oli rahulik ja ilus päev. Lisaks tuli vastata mõnele “juhuslikule” kõnele Eestist. Hoopis aktiivsemaks muutus ka Skype´i suhtlus jne.

Toimingud

Information

4 kommentaari

4 04 2010
mirjam

teemasse “1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna” 😀
jääme sinu sünnipäeva ootama!

4 04 2010
Kaarel

Ja kusjuures eriti jäi mulle silma sinu punane peavõru 🙂 Või misiganes ta nüüd ongi. Igatahes täitis ta oma eesmärki kui oli plaan pildil paremini silma jääda! 😉

4 04 2010
mirjam

Jah, ikka pidin ju silma paistma 😉
Igal kingitusel peab ju ka pakkepaber olema, seekord sattus see siis minu pähe.
Ning punane seepärast, et ta karjuks “Kuljus” 😀

5 04 2010
Eva

Palju õnne ka minu poolt! Taneliga ajasid vist telefoni teel juttu, aga minu õnnesoovid jäid üle andmata. Igatahes juttu oli meil sinu sünnipäevast küll ning mul isegi telefonis meeldetuletus olemas. 🙂

Õnne ja edu ja maailma avastamist! 🙂




