Päiksetõusust eikusagimaal III

17 03 2010

Kümnes päev ei toonud vist midagi uut siin päikse all sest mul puuduvad selle päeva kohta igasugused märkmed. Mälu on mul hea aga lühike seega ei oska selle päeva kohta midagi öelda.

Üheteistkümnes päev tundus nagu kümnes igav ja rutiinne, kuid pakkus sellepoolest piisavalt põnevust. Kuigi ma ootasin, et homme hommikul lendan tagasi Darwinisse ja saan hakata tehtud töö vilju maitsma ei läinud see mitte nii.
Terve päev möödus tööd tehes ja oodates lõppu aga nüüd selgus, et ma ei sõidagi koju. Shay´le ja Haydenile tegi asi muidugi nalja sest päeva otsa olin mina teinud nalja teemal, et homme lasen siit nagunii jalga… nüüd siis selline pauk. Aga ma olen isegi rahul. Samas esialgne plaan on, et kolmapäeval lendan tagasi koju. Juhul kui keegi homme tulemata jätab siis veedan siin veel terve nädala.
Täna käisime Freshwaer Bays ujumas. Imeline koht. Inimesed oleksid valmis suuri summasid maksma, et seda kohta näha ja seal ujuda aga seda saab ainult siis kui tuled siia rasket orjatööd tegema:) Samas läbi mangroovi käikude kuskile kivikaldale sõita natuke kivide otsas turnida ja siis lõpuks looduslik bassein enda eest leida on seda väärt. Võluv koht.
Õhtul aga tuli pikset luuavarrest. Õigemini hakkas kartul paukuma. Olen eelmistel päevadel kiitnud söömise osa sellel laeval. Tänane vahejuhtum muutis söögiteemad koomiliseks. Nimelt võtsin kuus tükki (ca 2,5 kartulit) kartulit kolme(1,5) asemel ja kokk tegi mulle märkuse. Arvasin , et tegi niisama nalja. Ma ju nägin vaevumärgatavat naeratust?! Hiljem sain ka farmimanageri abi Shan´i käest kerge epistli. Vot ei teinudki nalja. Teavitas minu aplusest hoopis juhtkonda. See ajas närvi ainult sellepärast, et tundus nii ajuvaba. Aga mis sest enam.


Homme seega jälle tööle. Uskumatult kiiresti on kalender liikunud. Endalegi imestuseks avastasin, et kätte on jõudnud juba 7. märts.
Minu paadis möeldud mõtted tagasi koju tõmbumisele ei olegi nii enneaegsed. Plaan on ikkagi mais Aasias tuuritada ja juunis koju jõuda kui suusakeskus vahele ei tule.

Kaheteistkümnendal päeval vahetus foreman ehk otsene ülemus. Kurja naise Shay vahetas välja hoopis malbem Mal, kes teeb tööd teise tempoga kui seni harjunud olen 🙂 Ma ei kurda. Samas ta teeb asju mis peaksid juba ammu selged olema hoopis aeglasemalt ja imelikumalt, mis muudab omakorda töötegemise natuke raskemaks. Lisaks olen peaaegu kogu Metallica repertuaari ära kuulanud. Kõrini. Olin sunnitud.
Igatahes koju/ Darwinisse pääsemine terendab silme ees. Nüüd peaks olema kindel, et peale homset tööpäeva pakin asjad kokku ja panen punuma. Kas mind ka tagasi kutsutakse selgub kunagi hiljem. Ilusate plaanide realiseerimiseks oleks hädasti vaja veel tsipa raha koguda.
Tundub, et olen oma vahetuse üsna hästi vastu pidanud sest mind ei vaeva hetkel veel ükski tõsisem tervisehäda. Mõni väike lööve ja parem käsi on üsna viimase piiri peal aga muidu olen täitsa vormis. Kuigi parem käsi ei sure öösel ära nagu mõnel teisel siin juhtunud on, siis sellegi poolest on kuidagi imelik ja kurnatud.
Kuigi tööd tehes justkui oleks aega mõelda oma mõtteid siis ei jää nad mulle sugugi meelde. Peale ühe. Tahan koju, päris oma koju. Samas tahan väärikalt taanduda ja veeta suve mõnusaid asju tehes…

Kolmeteistkümnes ehk viimane päev on läbi ja minu töö sellel laeval selleks korraks tehtud. Mulle sai lõplikult selgeks, et paat on ainult vahend aga tööd teevad sellel ikkagi ainult inimesed. Kaks erinevat meeskonda kui mina välja arvata võivad töötada täiesti äärmusteni erinevas tempos. See sai mulle nüüd rohkem kui selgeks. Kuigi Shay ajas mind närvi siis tööd tegi ta hästi ja mulle meeldis tema täpsus ja oskulik tegutsemine. Samas tema karjumine ei läinud mulle mitte korda. Nüüd lähen baari ja teen ühe õlle. Kõik. Homme olen Darwinis. Pärlikarpide puhastamise seiklused on selleks korraks läbi saanud.

Just praegu sai selgeks, et sõidan homme uuele vahetusele. Sedakorda Broome´i. Mis mind seal ees ootab ei oska öelda aga nii ehk ongi põnevam. Kui läheb hästi saan isegi ööbida sellises kohas kus on internet ja telefoniühendus. Kui mitte siis näete, et järgmise paari nädala jooksul ei toimu blogis midagi. Viimast postitus Vansittart pärlifarmi kogemustest laengi ülesse juba Darwini lennujaamas oma lennukit oodates.

Toimingud

Information

4 kommentaari

20 03 2010
Eva

Seal sul ikka seiklusi jagub, täitsa põnev.
Loodan, et nad sind täitsa ära ei kurna..et saad ikka oma reisil puhata ka:)

25 03 2010
Kaarel

ikka puhkan, kohe palju puhkan kui selleks varsti aja leian. Tegelt on plaanid juba olemas ja ootavad ainult õiget hetke, et teoks teha 😉

20 03 2010
Ragne

No tsau RÄNNUMEES! Ma nüüd kurdan sulle natukene- Ermo kurjustas mu peale, et ma siin salaja su blogi fännan ja sellest sulle märku ei anna! On ikka nõmekas mees küll eks! 😀 Igatahes me juba Illukaga tembeldasime su tulevaseks (aja)kirjanikuks, nii et pole vaja enam pead murda selle üle, mida tagasi tulles tegema hakkad! Ok, ole tugev ja hoia eestlaste lippu kõrgel! Tervitusi Eesti pinnalt!

25 03 2010
Kaarel

Just õige! Ermo teab mis Ermo räägib 🙂 Ei tegelt on ikka hea lugeda, et mida inimesed siis asjast arvavad ja kes mul siin üldse lugemas/uudistamas käivad. Seega jätkata!




