Darwinis on jõulud!

12 03 2010

Oli vist detsembrikuu kui mul õnnestus kogu oma kavalust appi võttes ühelt kodumaiselt usinalt päkapikult välja meelitada lubadus, et kui ma peaks kuskile pikemalt paikseks jääma siis saabub mulle sinna palju jõulutunnet, mis on võtnud väheke konkreetsema kuju – Piparkoogikuju.

Täna tahan teiega jagada seda suuurt rõõmu, millega ma eile postkontori poolt koju tulin. Sain oma käes hoida pipakoogikesi, mis olid alustanud oma keerulist teekonda Austraalia poole juba jaanuari lõpus ja pärast pisikest vahepeatust Cairnsi lähedal on jõudnud lõpuks ometi minu kätte.

Kuigi valmistamise hetkest on möödas märkimisväärne hulk aega on piparkoogipõrsakesed (ja tähekesed) suurepärase tervise juures ja pole seagripist midagi kuulnud. Ainuke mille ees nad hoolega värisevad on minu isu. Aga isu on mul hea sest piparkoogid on suurepärased.

Mitte vähemoluline pole, et piparkookidega oli ka kaasas Tubli Kobras keda pildi pealt näete. Teisele poole oli kirja pandud täpsem kasutusjuhend. Kunagi ei või teada…. 🙂

Kes veel praegu jõulutundega uhkeldada saab?

Olleks selliseid rõõmsaid hommikuid ainult rohkem!
Aitähh sulle kallis päkapikk 😉

Toimingud

Information

One response

15 03 2010
Lauri

Nii armas ikka!!!! 😉




