Kuidas ühe (varga)rumalus võib olla teise (tsikliomaniku) õnn

31 01 2010

Tänane lugu sai alguse juba tegelikult suvel tantsupeo ajal. Nimelt otsustasin, et piirkonnas kus ma parasjagu peavarju sain on piisavalt ohutu, et võiksin tsikli paariks päevaks õue jätta. Pealegi oli tantsupeo afterpartidega nii palju sehkendamist. Hiljem pidin seda otsust kibedalt kahetsema. On ainult õnn, et ma siiani veel tsikliomanik olen. Usun, et eelkõige pean sealjuures tänama jumalat, kes minu tsikli otsa sellised käpardid juhatas.
Pärast mitut päeva maja taga seismist üritasin esmaspäeva hommikul tööle sõita aga miskipärast ei olnud tsikli käivitamine justkui väga lihtne. Esialgu arvasin, et aku on tühi aga siis märkasin, et keegi on juhtmed läbi lõiganud ja üritanud seda juhtmetest käivitada. Lollakas, tsiklit ei saa nii käivitada. Ja lenkuslukk ei ole ka mitte elektrooniline vaid mehhaaniline. Seega minu õnneks asjatundmatud ja liiga palju Holliwoodi filme näinud varganäod. Minu õnneks.
Lõpp hea kõik hea. Juhtmed sai kokku lappida ja tsikkel sõidaks veel tänase päevani kui ta poleks hetkel lumevangis 😦
Täna sain kätte teate, et tsikli varguse uurimine on lõpetatud sest asitõendid on ammendunud ja vargaid ei õnnestunud tabada. Siiski suured tänud politseile, et nad vähemalt minu DNA võtsid ja mind seega kuritegevusest veelgi enam eemale hoidma veensid 🙂 Kiiruseületamisi õnneks DNA abil tuvastada ei saa!

Toimingud

Information

4 kommentaari

1 02 2010
Ermo

Su nimi paistab valesti olevat Kutt’i.
Lõpp hea, kõik enamvähem hea, kahju on muidugi sellest, et sinu tsikli laadimisprobleemid sealt alguse said. Mine sa tea, kus me suvel sõitma läheme ja millal on näiteks Räpinas, Narvas, Pärnus või tont teab kus vaja su ratas jälle käivitada.
Ok, olen mina kaasas, saame lükates suuremast jamast välja. Aga kui meil juhtuvad kaaslased tagaistmel olema? Kuidas neile seda lihtsat probleemi ja lükkamise nalja seletada? Eriti veel pärast kellegi sapist märkust: “Kuuled vä, kas sinu võrr ei lähegi nupust käima, nagu Ermpsi oma?!”
Mõtle sellele oma vabal ajal.

PS: jää sulas nv-l ära, seega võime varsti merele minna.

Ermo

2 02 2010
Kaarel

Nimi kirjutati valesti jah. Aga ma olen sellega harjunud. Siin juhtus ühes pizzakohas ka siuke lugu , et küsisid tellimuse võtmisel nime ja kuigi ma ütles Kaarel pandi kirja Scott!
Aga aku laadimiseprobeleemid võivad tuleneda ka sealt aga pigem on vast aku lihtsalt vanaks ja väetiks jäänud. Oli ta seal juba enne mind ja minu käes ka 2 hooaega. Arvatavasti lihtsalt vana ja väsinud.
Aga eks ta piinlik ole küll, aga kui juba käima saan siis ” Aga kuula kui ilus hääl nüüd sealt sportsumpsist kõlab” tagaistuja küsib “Aga miks ermo oma sellist … noh ma ei teagi… näiteks õmblusmasina häält teeb? Teil on ju samad tsiklid?” Et ka natuke mõtlemisainet kui merel aega üle jääb!

2 02 2010
Teele

Pärnus võib laadimise probleeme ette tulla, siin on abivahendid olemas;)

2 02 2010
Kaarel

Eh, kui sa nüüd mu orkuti pilte hoolega vaatad, siis Pärnus on juba päris korralik probleem ette tulnud 😉 Aga hea teada. Seda piirkonda olemegi vähem avastanud, saakski hea kasulikuga ühendada!




