Itaallane hüppas, eestlane kartis…

25 01 2010

… ehk kuidas ma mangosid korjates madu nägin.
Peale Athertoni saabumist kirjutasin sellest kuidas ma mangopuude vahel riisusin ja madusid ja ämblikke kartsin. Õli valas tulle muidugi ka eestlane Joseph, kes rääkis kogu aja, et maod võivad puu otsa ronida ja sind seal oodata.

Austraalia pruun puumadu - arvatavasti isend keda puu otsas kohtasin. Minu kohatu oli küll märgatavalt väiksem

Ma küll pääsesin sealt farmist ilma madu nägemata aga kuna neid on siin palju siis eks ma valmisolekus olen ikka olnud. Aga tööd tehes läheb see vahel meelest ära…

Kuni selle hetkeni, mil üks itaallane kes oli osa meie suuremast mangokorjamise pundist tegi eile uskumatu hüppe. Kahjuks nii õnnetult, et hüppas oma peas vastu mangokorjamise masinat katki. Veri nirises mööda nina õrnalt alla ja… Mis toimub? Keegi ei saanud aru ja kui itaalia aksendiga öeldi, et seal blody snake on, siis võpatasin mina ka. Parem hilja kui mitte kunagi. Olgugi,et mul läks veel terve minut enne kui nägin kus ta täpselt asub. Seda ägedam oli kuulata õnnelikku itaallast kes seletas, et nägi madu tema käe kohal rippumas ja sinna lähemale vajumas. See seletab tema ülihüpet ja kiiret põgenemist. Kui kirp suudab hüpata mitu mitu oma keha pikkust, siis see itaallane tegi seda üsna ligilähedaselt. Lõpp hea kõik hea.

Muidugi iseloomustab seljakotirändurite keskmist intelligentsust see, et üks tobe britt läks seda madu kohe oksaga torkima. Mis te arvate mis siis juhtus? Ei, kahjuks ei saanud see britt hammustada aga madu ronis puu otsast maha rohu sisse. Elementaarne! Mis sa arvad mis tunne siis seal neid mangosid edasi korjata oli?

Tõe huvides olgu lisatud, et farmeri ütles (ilma madu minu arust nägematagi) et tegemist oli mittemürgise olendiga. Mitte, et ma teda usuks. Ja et te ei arvaks, et tegemist oli miski ülisuure maoga, siis ta oli siuke keskmise eesti rästiku suuruse maoga. Aga hirmu õigustasid ta hullunud pilk silmis, ausõna ise nägin 🙂

Toimingud

Information

2 kommentaari

25 01 2010
Ande

Väk-väk-väk-väkkkk! Ma ei või lugeda selliseid asju. Hakkasin kahtlustava näoga konotirpõrandat uurima ja heitsin pilgu lakkegi, et kas äkki on venitlatsioonitorude ümber end keeranud mõni hiiglasuur madu (või minu poolest ka väike, karjuksin-kardaksin samamoodi)

Ma ei saa kohe üldse aru, KUIDAS sa saad seal olla nende madudega. Aaaaaaa, õudne!

26 01 2010
Katre

Põnev! Põnev on lugeda sellist lugu kodus diivanilt:D Kui eelmine postitaja hakkas kohe madusid otsima, siis mina, ilma naljata, kahtlustasin kohe, et nüüd ronib mõni kole, karvane ja ülbe ämblik kuskilt minu poole. Õnneks ohtu hetkel ei paista veel:)




