Soovite siis näha vaatust teist…*

12 01 2010

Kolmas ja neljas ja viies ja… päev 5-9 jaanuar 2010

Jõudmine Airlie Beachile tundus justkui unistuste täitumine. Ma tundsin, et nüüd on kõik korras. Kulutasin terve kolmanda päeva asjaajamistele. Natuke siit natuke sealt. Käisin ilma igasuguse ettevalmistuseta läbi ka mõned sadamakontorid, et selgeks teha kuidas olukorraga tööturul on. Aga ega väga ei näkanud. Ega ma sellest ka hoolinud sest teadsin, et juba paari päeva pärast olen juba Cairnsis ja sealt edasi hakkan tegema miskit banaanikorjamise või sarnast tööd.

Üldiselt oli tegemist täiesti igava päevaga. Kuna järgmiseks päevaks oli veel öömaja olemas võtsin rahulikult.Järgmise päeva hommikul läksin ostsin korraliku suure pizza ja otsustasin, et katsun veelkord kõik kuulutustetulbad üle käia, et näha mida seal pakutakse. Äkki tööd? Nii sattusingi oma hosteli töötulba ette millel oli kuulutus, et kaks tüdrukut peavad lahkuma ja seetõttu on neil maha müüa üks paadireis. 2 päeva ja 2 ööd 200$ eest. Laev väljub juba 2 tunni pärast. Mõtlesin mitte eriti väga pikalt ja helistasin. Pakkusin, et võiks selle ära osta umbes 150$ eest. Ja väga ootamatult läkski kaubaks. Olgu lisatud, et paadiretke algne hind oli 379$.

Kuna nüüd oli vähem kui vähe aega paadiretkeni pidin oma asjad toas kokku korjama ja leidma lahenduse, mis saab minu juba ühe ette makstud ööga siin hostelis. Nagu ma kartsingi seda ei saanud ei lükata ega tõmmata, nihutada ja pidin selle lihtsalt kuludesse kandma – 18$ Aga sellegipoolest ei olnud ma just väga pettunud.

Kell oli umbes 1 kui sadamasse jõudsin. Laevameeskonnaga tutvumiseni oli veel aega umbes pool tundi. Asusin teele. Kokku kolm päeva merel ja 2 ööd sinnajuurde oli midagi mis mind aega unustama pani. Esimesel päeval sellepärast, et väljas oli päike ja ilus ilm. Teistel päevadel otsisin lihtsalt kuiva kohta. Jah sadas. Aga sellegipoolest jäi selle reisi sisse 2 snorgeldamist, külastus Whithaveni saare rannale mis peaks olema üks maailma ilusamaid. Maitse asi. Ja soovitan snorgeldamist. See oli äge. Tean, et seda saab Egiptuses teha. (Äkki nüüd isa-ema oleks aeg see reis ka ette võtta 🙂 ) Igatahes on see lahe kogemus. Kõik need väikesed kalakesed, korallid, ja muud olevused. Snorgeldamist ei seganud isegi vihm. Ikka oli superilus.

Kuigi reisi kallal võis mõnes kohas viriseda jäin mina sellega rahule. Kasvõi sellepärast et selle nii odavalt kätte sain. Aga oli tore reis. Hoolimata sellest, et meeskonnale peaks andma klienditeeninduse tunde ja nad olid ikka lollid nagu lauajalad. No ausõna. Kui hästi läheb saan sellest seiklusest ka rohkem pilte. Pooltobedast meeskonnast ka! Endal ju veel kaamerat pole seega tuleb teistelt need välja nõuda.

Tagasi Airliele jõudes ootas mind ees 2 üllatust. Esiteks oli minu arvuti ennast kontktivõimetuks maganud. Ei kippu ega kõppu! See oli valus üllatus. Nagu ka hilisem imeline tervenemine. Kui juba siis juba. Ei teagi mis toimub. Ainuke mida tean, et ei usalda seda masinat enam väga ja saadan kõik dokusmendid millega siin valmis saan ( erinevad CV-d erinevatele töökohtadele) internetti, et kui… Teine üllatus oli hoopis meeldivam. Minu tuppa saabusid pohmakat välja magama kaks britti. Nagu ikka tegime kerge päkkpäkkerite smalltalk´i ja selgus, et saan nendega järgmisel hommikul otse Cairnsi. Äge. Ja saingi. Ja kui poleks saanud siis ma ei tea küll kuidas ma siia jõudnud oleks. Sest kogu aeg sadas vihma ja vihmaga ei korja sind ka mitte keegi peale.

Lõpp hea kõik hea. Või oodake. Jõudsin linna kella 8 ajal ja polnud aimugi kus ma peaks oma öö veetma. Kuna märjaks saada ei tahtnud ootasin vihma möödumist „Aga kuule Kaarel…” ütles järsku hääl mu peas ”hostelid ei ole ju ööpäev läbi avatud???!!!”. Miks ma selle peale alles nüüd siis tulin. Asusin siis maruliselt mööda linna kappama – vihmaga nagu ikka- et kohta leida. Ja üsna natuke enne südaööd selle ka leidsin. Ikkagi läbimärjalt. Üheks ööks, aga järgmisel päeval läks juba paremini. Peatun praegu Corona nimelises hostelis Cairnsi kesklinnas. Öö maksab 14 dollarit ja selle eest saab ka tasuta eine. Muidugi on võimalus seal baaris see eine ka kallima ja parema vastu vahetada. Ja kui ei vaheta võid tunda ennast kiirnuudleid söömas. Aga 5 dollarit juurde pannes on juba võimalik täitsa mõistlik praad ära süüa. Nii ma teengi. Ja seal saan maandada ka üksindust sest ikka leiab reisiselle kellega natuke söögi kõrvale juttu puhuda.

Seega minu kuulsusrikkas hääletamine maabus väga sujuvalt uue töö poole liikumiseks. Aga luban, et proovin seda kunagi jälle. Aga kuskil mujal. Lihtsalt esimesest retkest jäid nii head mälestused. Ja kuigi rahaline sääst ei olnudki märkimisvärne oli seiklus seda kõik väärt.

Kui kõik hästi läheb asun reedest-laupäevast uuesti tööle. Tõenäoliselt seekord banaani businessi 🙂 Eks paistab mis sellega saab. Üldiselt võiks see olla nüüd viimane farmitöö mida tegema hakkan. Edasi tahaks linnades baseeruma hakata. Silmapiiril on sellised linnad nagu Darwin, Alice Springs aga kohe kindlasti rohkem Sydney ja Melbourne! Viimastes saaks ka surfamise ära proovida!

* Jep õige, jälle „Armastus kolme apelsini vastu”

Toimingud

Information

One response

13 01 2010
Mart

G’day! 🙂

Kuna ma ühtki Su kontakti siit lehelt ei leidnud, siis tuleb kommentaar kirjutada…
Anyways. Alustame otsast, Eestis on kell 02.11 @ 14.jaanuar ja minu nimeks on Mart, sarnaselt Sinule olen ka mina juba hetkel siinmail tööst prii. Samuti on viisa ja suur kott juba hangitud 🙂 hea algus seegi, eksju.
Minu tarkus (ja umm… rahanatuke) plaanib mind prantsatada kusagil Veebruarikuu algupoolel Perthis.

Olen siin sisustanud viimaste nädalate õhtuid-öid erinevate blogidega a ausaltöeldes on Sinu blogi üks väheseid värskeid. Enamik kipuvad olema juba siinmail tagasi. Sellest ka vist otsus Sulle virtuaalselt käppa suruda! 🙂

A noh, asjast kah, omakasupüüdlik eestlane nagu ma olen. Rääkisid oma blogi alguses kellestki neiust, kes juba siinmail tagasi ja jagas Sulle juhtnööre AU kohta? Kui Sul ja neiul selle vastu midagi pole, kuulaks neid kommentaare ja juhtnööre isegi ja vastutasuks pakuks ehk mõnda drinkigi… Seega kontaktid oodatud! 🙂
Ja kui Sul on ka muid häid nõuandeid jagada, siis kuidas ma saaksingi neist ära öelda 🙂

Igastahes. Öösel jutt väga ei jookse. Blogi on tore lugeda, üks andekamaid, mis senini ette jäänud, jätka samas vaimus! 🙂

Cheers mate!




