Nekroloog hallile sõbrale!

9 01 2010

Pean teid teavitama suurest kaotusest selle reisi jooksul. Meie hulgast ja eriti minu juurest on lahkunud minu hall Ordi arvuti. Mitte küll füüsiliselt sest minu õlgu soonivad tema lisakilod ikka aga kasu pole mul temast enam üldse. Ta lõpetas igasuguse elektriga ühenduvuse ja pilti pole ta enam näidanud mitu päeva. Kurbusega meenutan koos veedetud rõõmsaid hetki. Tartus Uuel tänaval alla laetud lemmiklaulude õhtu ja lõputud Spider solitaire mängud või mõned muud märkimisväärsed ürituse selle arvutiga on igaveseks minevik.

Valu ja kahetsusepisaraga silmas nean seda päeva kui arvutipoes nii vale otsuse tegin. Meenutan rõõmuga Kikut, kes ei saanud aru, mis võis minu peas toimuda kui minnes ostma korralikku Delli arvutit väljusin poest Ordi käkiga. Ka mina ei mõista mis juhtus. Võib-olla oli see pime armastus ilusate numbrite vastu, mida see arvuti endas peitis. Siiski oli enamus ajast minu pettumus suur. Nagu ikka elus tehakse vigu. Arvutite puhul tuleb rohkem hinnata välimist ilu 🙂

Kunstliku elustamise võtted jätkuvad aga loodan, et ta ellu siiski ei ärkaks ja saaksin ainult kõvakettalt kätte viimase vajaliku info.

Uuendus Just kui olin valmis oma kalli halliga hüvasti jätma ärkas ta tagasi elule

Toimingud

Information

One response

10 01 2010
Kristiina

Jap Karla… elus või mitte, aga Ordiks jääb ta ikkagi 😀




