Uus aasta uued sihid

31 12 2009

Hei,

Nüüd on kätte jõudnud hetk, kus ma võtan kätte ja hakkan edasi liikuma. Minu teekonda saab jälgida sellel kaardilt. Praegu asun veel Bundabergis aga homme või ülehomme varahommikul asun hääletama oma 1300 kilomeetri pikkust teekonda.

Selle reisi jooksul hakkab seiklusi juhtuma seda enam, et Austraalias on ametlikult hääletamine keelatud. Samas tean, et väga palju seljakotirändureid ei hooli sellest ja reisivad nii veel pikemaid vahemaid kui mul plaanis. Õnneks on raha piisavalt, et kui plaan A läbi ei peaks minema saan jätkata mõne rongiga ostes lihtsalt pileti. Rõõmustava uudisena peaksin varsti saama ka enda kaasaskantava interneti, et oleks lihtsam tööd leida ja teiega suhelda. Üldiselt on kätte jõudmas hetked, kus ma tahaksin seljakotiränduri tüüpilisest farmitöö ringist välja murda. Seda enam, et ma ei sea eesmärgiks teise aasta viisa farmitöö päevi täis teha.

Koht kuhu ma suundun on igatahes paljutõetav ja kurjakuulutav. Tegemist on juba troopilises kliimas asuva linnaga, kus praegu peaks olema vesine hooaeg mis tähendab igapäevaseid vihmasadusid. Lisaks saan seal teoks teha ka lubatud krokodilli paitamise. Seal on neid nii mage-kui soolavee isendeid. Võib-olla jätan pai vahele aga pildi katsun ikka teha. Isegi siis kui mul veel oma fotokat pole.

Toimingud

Information

5 kommentaari

1 01 2010
Teele

Juhuu, kroko pilti vaataks küll:)
Head uut veelkord:)

2 01 2010
Marta

Head uut aastat kallis Kaarel :))))

4 01 2010
Eva

Head uut aastat ka meie kõigi poolt! 🙂

6 01 2010
Krista

Tervitusi sulle sinna kaugele ja head uut aastat ka minu poolt! 😉

PS! Nagu näed hoian su tegemistel ikka silma peal…

9 01 2010
Kaarel

Seda on hea teada. Korraldangi siin igasugu rumalusi juba 🙂 Aga kui keegi ikka silma peal hoiab hakkan korralikuks!




