I´m dreaming of a sunny christmas!

25 12 2009

Täna olid jõulud. Kuna meile anti selle tarbeks lausa 2 vaba päeva, siis liikusime meie baasiks saanud Bundabergist eemale. Neli eestlast ja üks kanadalane. Eile õhtul kell 8 hakkasime sõitma ja lootsime hommikul Fraser Islandi praamile saada. Pidi ilus olema, ei saanudki teada, sest kõik ei läinud nagu plaan ette nägi. Praami ootasime lähedalasuvas rannas, hommikuni. Julgemad/väsinumad magasid rannas ülejäänud läksid bussi. Olime just kinnitanud turvamehele, et bussi me kindlasti magama ei jää ja oleme rannas ainult natukene veel. Keegi kontrollima ei tulnud või siis ei avatud neile ust ja nii veetsimegi öö bussis/rannas täiesti segamatult. Austraalias on keelatud autos ööbimine.

Hommikul avastasime, et Fraser Islandi poole liikumine nõuab siiski pisikest eeltööd ja sinna me ei pääse. Läksime mõned kümned kilomeetrid lõuna poole Rainbow Beachile aega veetma. Eestlasliku kangekaelsuse/rumaluse tõttu suutsin ennast jälle ära kõrvetada. Lollakas! Aga õnneks ei olnud ma ainuke. : ) Samas kui tööl käisin oskasin ennast küll päikse eest katta. Vabal ajal kadus see tarkus kuskile ära. Selle ranna lained olid parimad mida siiani olen näinud. Ka surfareid nägin esimest korda oma silmaga nii lähedalt. Hirmus kihk on aga… siiani lepin Liisiga kahe peale ostetud Panama Jacki nimelise bodyboardiga. Tulevikus vast mitte sest suutsime ka selle eile rannas pooleks murda. Lained olid ju võimsad : )

Lained olid tõesti head. Võib-olla sellepärast, et ei läinud ametlikku randa koos vetelpäästjate ja paljude ilusa ilma nautijatega vaid pöörasime sisse üsna suvaliselt teelt sest sinna oli kirjutatud, et nii pääseb mere äärde. Sellises rannas võiks palju aega veeta. Kahjuks ei leidnud me teed hiiglaslike liivaluidete peale, mis võisid kaugelt hinnates tunduda umbes 50-60 meetrit kõrged. Mitte küll liiga värsked sest olid kaetud juba korraliku taimestikuga aga vaade ookeanile oleks sealt olnud majesteetlik. Kahjuks ei leidnud me seda teed ja läksime edasi.

Edasi kavatsen ka mina minna. Uue aastani pole enam palju jäänud ja sellepärast kavatsen oma sammud seada nii, et Bundaberg jääks peale uut aastat (kui juba mitte varem) lõplikult selja taha. Eesmärgiks olen võtnud Cairnsi poole liikumise. Samas on seal vihmane hooaeg, mis ei tõota just kuigi palju head ja kvaliteetset vaba aega. Ka surfamine jääb sellisel juhul kaugemasse tulevikku (kuni lõunarannikule jõuan) sest seal enam ookeani ujuma minna ei tohi. Box jellyfish võib muidu elunatukese lõpetada. Igatahes mõtlesin, et proovin troopilise kliima ära. Võib-olla liituvad minuga ka eelmises loos mainitud Kristo ja Taavi aga kuna ilma kohta pole selgust, töö kohta justkui oleks, siis nad hakkasid täna tsipa kahtlema.

Täna bussi aknast välja vaadates nägin, et Austraalia maastik on nii teistsugune, kuigi ilus. Metsad tunduvad joonlauaga paika pandud (istutatud) puutüved on madalamalt (ja kõrgemalt) väga tihti tumedad. Ma arvan, et see peaks olema märk mitte väga kauges minevikus toimunud metsapõlengutest. Samas puud kasvavad edasi sest on tulega nii harjunud, et korralik kõrvetamine paneb nad mõneks hetkeks põdema aga natukese aja pärast kasvavad edasi. Põõsastik küll kaob. Kui ma õigesti aru saan peaks olema just hooaeg, et varsti metsatulekahjud uuesti pihta hakkaksid. Tahaksin seda näha kuskilt kaugelt ja ohutust kohast. Lennukist näiteks.

Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis homme laen ülesse ka oma uued lubatud pildid. Neid on juba mõned kogunenud. Antagu andeks aga praegu pole selleks aega olnud. Lisaks lähen veel homme hommikul oma uut fotokat vaatama. Kui jõulude puhul pole ikkagi lubatud korralikku allahindlust tehtud jätan ostmata. Kui on, siis võite loota hoopis rohkemaid pilte juba lähitulevikus näha.

Tehes täiesti robotiks muutvat tomatikastide tõstmise tööd on mul tekkinud erinevaid mõtteid. Piisavalt osavalt viilides jääb selleks aega. Üldiselt on viilimine välistatud aga kui jääb aega mõtetele, siis need on head. Tekkisid kaks mõtet millega Eestisse tagasi tulles tegelema tahan hakata. Kuna tegemist on äriideedega, siis kahjuks ei saa neid avaldada : )

Lisaks kuulsin eile ühelt sõbralt, vist, häid uudiseid. Hea on kuulda häid uudiseid, mis rõõmustavad nii mind kui sind. Seega ärge hoidke end tagasi ja jagage neid minuga ka : )

Over and out!

Toimingud

Information

7 kommentaari

26 12 2009
lagle

tsau! häid jõule ja ajan kadedaks hoopis sind.. mis sest päikesest ja kuumast. meil siin nii supermõnus talveilm . Palju lund ja külmakraade minimaalselt. Superilus 😀

a siuke lugu et seda cairnsi wet seasoni tärge nyyd väga ka kartke. egas see ei tähenda et 24/7 sajab. sisemaa poole on sademeid vähem ka. kuum on ja õhuniiskuse tase kõrge, et saab rohkelt higistada. Muud miskit hullu.

Edu 🙂

Kaarel

Ohn kuidas tahaks ka ilusat talve ja lumelauda kasvõi korraks näha. Aga kui am nüüd suusakuurosti tööle saan siis… it would be nice!

28 12 2009
Eva

Aga meie veetsime jõulud Koerus ja oli ka väga tore.
Võtsime kass Edwardi (ehk Etsi) enda juurde elama. Ursulale nii meeldis ja Tanel tahab ka ammu kassi. Ja üllatus-üllatus: Ets on ka üks väheseid kasse maailmas (kui mitte ainuke), kellega ka minul väga hästi klappis. Eile õhtul pidas ta end väga kenasti üleval ja hommikul tervitas mind juba sõbraliku kurnjäuga :). Loodetavasti on koju jõudes ikka maja vana koha peal 😀 :P.
Kõike hääd veelkord ja palju uusi võimalusi uuel aastal!
Eva & Co

28 12 2009
Teele

Sain ka lõpuks jälle järje peale ja jutud loetud. Tore on ikka lugeda ja kadestada, samas eal ei tea, kuhu elu mindki viib:P
Jõulud olid sul seal meiega võrreldes väikseses nihkes, aga uusaasta ehk tuleb samal ajal, seega head vana lõppu sulle!:)

Kaarel

häbi häbi Teele!!? Kas sa siis ei vaatagi siia nagu oma igapäevasele lektüürile? 🙂 Noh igatahes hea, et nüüdki järjele jõudsid. Ilusaid ammumöödunud jõule ja aastavahetust sulle ka 😉

31 12 2009
Katre

Head vana-aasta lõppu!!!

Kaarel

Kallistan ja Head seda aastat kõigeile heade soovide edastajatele! Teele, Katre, Marta 🙂 ja Eva