Reisi senine teekond

27 11 2009

Ma mitte ei kahtlegi, et kõik minu sõbrad ja tuttavad on kõrgelt haritud ja tugevate geograafiaalaste teadmistega aga neile, kes siia lehele juhuslikult sattuvad ja ei tea Austraalia geograafiast midagi saavad vaadata alljärgnevat pilti. Kaarti saab ise muuta ja uurida lähemalt vajutades sellele lingile.

Seda kaarti lähemalt vaadates võite arvestada, et järgmiseks sihtkohaks on meil hetkel vist kaks varianti. Mina tahaksin pigem ülessepoole Cairnsi või Arlie Beachi (imelised rannad ja äkki saaks seal ka surfata juba?) poole mis sobiks eestlasele väga. Pole seda veel läbi arutanud. Seal peaks pääsema ka suurele korallrahule sukelduma või snorgeldama.

Teine variant on, et pöördume tagasi sinna, kus me retk alguse sai. Surfers Paradise või Brisbane. Kuidas täpsemalt edasi läheb polegi veel teada, sest kõik sõltub ka sellest kuidas meil tööd on ja raha koguneb. Praegu justkui oleks tööd ja raha peaks ka kogunema. Samas pole seda jälle liiga palju, et saaks väga võtta ja lihtsalt puhata. Samas pole Bundaberg koht, kus liiga kaua tahaks passida. (suured kulud, väiksed tulud) Hoolimata sellest, et tekkimas on esimesed sõbrad. Sakslased, rootslased ja üks inglise kutt.

Toimingud

Information

5 kommentaari

29 11 2009
Kristiina

See on see välismaalase elu – sõbrad ka kõik välismaalased! Karla ikka kohalikega peab rohkem suhteid looma, et sealsest elust aimu saada! (Pean ise sama nõuannet kuulda võtma :D)
Ega ma muud ei tahtnudki tegelikult öelda, et hoian su suurtel plaanidel ja nende täitmisel pidevalt silma peal. Vesistama ajate aga küll sealpool maakera te kõik (eeskätt siis sina ja Viky oma blogiga!). Aga miski pole võimatu – me genereerime siin Laglega oma järgmist seiklust! Eks näis, kuspool maad ükskord kokku saame!
Muah!

2 12 2009
Kaarel

Kle Kiku, kus ma siin neid kohalikke kohtan õige? Hostelid on täis pilusilmadest rõngassilmadeni aga ühtegu vahepealset -Austraallast siit naljalt ei leia. Selle eest on mul nüüd tuttavaid väga imelikes kohtades – hetkel veel austraalias. Tegelt ühe väga laheda kohaliku juures tegime CS-i ka. See oli lahe – BBQ ja käisime ringi jne. Kõik sujus.

Tead ma juba olen ette kade sest kui SINA ja LAGLE midagi koos reisimiseks plaanivad tuleb see raudselt lahe. nii lihtsalt on. nuta või naera 🙂 kahjurõõm!

29 11 2009
Ermo

Vot tead kohe ei oskagi midagi sellist öelda, mis ei kõlaks väga kibestunult.
Ideed tunduvad sul seal lahedad olema, mis teha, kus teha ja kuidas teha.
Võta ka teadmiseks, et kui sa kunagi tagasi tuled siis peaks sul olema 4-5 head lugu mulle rääkida nagu mina sulle USA-st olen rääkinud.
Näiteks püüa üle trumbata see kus me pesapalli sõitsime vaatama ja ühel poisil tagaistmel väike õnnetus juhtus.
Seda pea ka meelest et roller oleks siiski väga halb ost, alla 250 kuubiku ära vaata midagi.

2 12 2009
Kaarel

Kle ma hakkasin mõtlema, et ei mäletagi seda sinu pesapalli lugu. Pead selle mulle uuesti meelde tuletama. Kui tagasi tulen eks. Aga eks ma katsun siit neid parimaid lugusid välja sorteerida. Juba praegu tundub, et siin saab lugusid olema rohkem kui 4-5 aga kuipõnevad need lõpuks teistele tunduvad on muidugi iseküsimus 🙂

KUi vähegi rahaline seis võimaldab ja mind kuskile pikemaks ajaks töölevõetakse siis kavatsen kindlasti tsikli osta. oi kuidas suu tilgub vett ja see läheb valusaks kui nad siin tsiklitega ringi paarutavad 🙂

1 12 2009
lagle

Airlie Beachile mina ei läind (kõige turistikamad-ilusamad rannad on seal lähealasuvatel whitsunday saartel…whitehaven beach siis maailma top 10 hulka hinnatud, mingi reisiajakirja või -organisatsiooni poolt), et selle koha ei oska öelda aga minu teada põhja pool väga surfamisega ei tegeleta…vähemalt Cairnsi ümbruse randades mina surfareid ei näind (muidugi seal see jellyfishi hooaeg ka, et üldse ei liubata varsti ookeani ujuma!)..et surfers paradise või siis Bundabergile lähemalasuv Noosa oleks selleks sobilikud… tahaks juba teada, kuidas sulle surfamine tundub .mul oli paar korda selleks võimalus aga ei kasutand seda ja hiljem olin põhjas ja läänes ning seal polnd surfipiirkondi
edu 🙂

ja mine sa tea jah ..meil kikuga siin igast maailmavallutamisplaane ja vb isegi aussi kanti “eksime” ära 😀




