Poolel teel – Kuala Lumpuris

18 11 2009

Vaadates kui palju siit täna infot otsitakse, on viimane ja kriitiline aeg miskit kirja panna. Kuna mu tagusmik tulitab ja olen külge püüdnud kerge külmapisiku, boonusena magamatus panen oma praegused mõtted ja saavutused kirja punktidena

– Lahkumiseelse hommikusöögi K keskuses võib liigitada väga meeldivaks. Peaks tihedamini ära käima? : )

– Saabudes Tallinna lennujaama mõtlesin, et viimase kahe aasta soov lennukiga lendama minna lõpuks täitumas. Esimesed vilkuvad tuled lennujaama katusel, mida Ülemiste Keskuse poolt sammudes märkan tekivad mõnusalt sooja tunde.

– Lennujaama jõudes saab kinnitust fakt, et ma olen vist kusagil külma saanud. Kurk on valus aga enesetunne on veel OK.

– Pakin ümber Vana Tallinna, mida pakun Couch surferi hostile. Hiljem selgub, et Malaisia jaoks on seda poole rohkem kui riiki tuua tohib. Too bad. Aga saan ikka üle piiri.

– Londoni lennujaamas kulub jälle meeletult aega. Aga poole päeva pärast saame siiski lennukisse ja Eesti aja järgi 3.15 öösel alustame lennuga Malaisiasse. Lennuk on selleks hetkeks lennu algusega hilinenud ligi kaks tundi. 12 tundi pluss pudinad teeb lennuk maandumise KL-is. Lend on mõjunud mu ahtrile hävitavalt. Tagasi teen jalgsimatka või tulen laevaga. Väga valus on.

– Londoni lennujaamas tekib meil Kariniga lahe äriidee. Sellel võiks isegi jumet olla : )

– Lennukis joon oma esimese tassi Goldrexi. Köhin mehiselt aga siiski palavikku ei ole ja loodetavasti ei tule.

– Olen jõudnud Kuala Lumpurisse ja siin on mõnusalt soe. Liiga niiske aga vähemalt soe. Vähemalt 30 kraadi. Leidsime kiirelt hosteli ja homme kell 21.40 (15.40 eestis) kohaliku aja järgi algab lend Brisbane´i.

– Homme läheme vaatame üle Petronas Towersi ja mõned kiired külastused veel. Väga palju ei jõua. Järelikult tuleb veel tagasi tulla.

– Kui soojuskaamerad mind ära ei anna, siis pääsen ülehomme Austraaliasse. Kui olukord läheb kehvemaks muutub olukord minu jaoks hoopis huvitavamaks!

– Lisaks veel Kivipallur Jürto reisitarkus: Kes ikka 12 tundi järjest lennukis ei istu sel pee valutama ei hakka : )


Toimingud

Information