Australian Dream: Entertainment

13 11 2009

Rääkisin oma reisikaaslasega juba mõni aeg tagasi, et mis selle reisi jooksul tähtis on. Ärategemise mõttes. No kindlasti tuleb tagada endale piisav rahavaru ja leida elamiskoht jne. Aga see pole päris see. Ma räägin seiklustest. Et ma võiks ennast hiljem võrrelda Jungle George´i või Indiana Jones´i või kasvõi kuradima Austin Powersiga. Seikluste nimekirjast millel peaks aasta või poole pärast linnuke taga olema, et võiks kõva häälega Savisaare kombel vastu rinda taguda – Tehtud. Savisaar pole tegelikult hea näide, tema ainult taob tamburiini ka siis kui asjad tegemata on. Ühesõnaga järgnevalt väike nimekiri oodatavatest seiklustest:

1. Aasta pärast olen ma teinud ühe korraliku ja pika reisi väljaspoole Austraaliat. Sihik on seatud Austraaliast põhja. Ma olen läbi mõelnud erinevaid sihtkohti ja riike millest läbi tahaks vuristada. Üks marsuutidest võiks olla Austraalia (kusiganes ma seal ei paikneks) –> Kuala Lumpur oma suurlinna olemusega. Sealt bussiga edasi Malaisia põhjaossa näiteks Penangi ja lennukiga Tai valgeliivalistele rannikualadele Krabisse või Surat Thani. Seal umbes 14 päeva veetnud ( viisavaba aeg ) lendaks edasi Vietnamisse ja teeks järjekordse maismaa retke Vietnami põhjaosast Hanoist kuni alla Ho Chi Minh City Midagi sellist võiks tehajuurde välja ja lendaks lennukiga sealt tagasi Taisse. Edasi tsekiks üle Indoneesia looduse ja teeks peatuse Bali saarel ja lõpetaks väsitava tripi näiteks Austraalias Perthis. Vau. Tuli päris vinge. Vahepeal tahaks veel näha ka Filipiine või näiteks Paapua Uus-Guinead. Uus-Meremaa, kardan, jääb liiga läänemaailma ja Austraalia sarnaseks. Kuna aega on vähe jätaks selle esialgu kõrvale. Ei ole aega ja (võib-olla) kindlasti ka raha : )

2. Ojaaa, seda ma tahan teha juba vähem kui aasta pärast. Korallidel nii sukelduda kui snorgeldada. Austraalia korallid pidid olema ühed ilusamad ja massiivsemad kogu maailmas. Tahan näha seda värvide mängu, kalakesi vees mulistamas ja iseennast selle keskel. Muidugi kui vähegi võimalik tahaks seda teha väljaspool turistide hooaega, et ma tunneksin ennast seal mugavamamini kui basseinis.

3. Aasta pärast olen teinud ühe korraliku Rahvuspargi või džungliretke. Selle võib täita kehvemates tingimustes ka esimese punkti all aga pigem pean silmas Austraalia vingeid rahvusparke nagu [Kakadu], [Karratha] jne. Korralik mägimatk jne.

4. Aasta pärast olen ma proovinud ära surfamise võlud. Ma ise loodan, et see on lihtne nagu lumelauaga sõitmine. Teadjamad räägivad, et hoopis keerulisem. Minu omad?Palju-palju keerulisem. Ma ei arvagi, et minust peaks surfihull ja hea surfar saama. Aga võib-olla hakkab meeldima ja tahan rohkem surfata kui üks kord. Võib-olla muutun Matthew McConaughy sarnaseks filmist „Surfer“ aga esialgu on eesmärgiks teha üks korralik surfipäev. Muide eelnevat filmi soovitan vaadata. Väga mõnus film, mis tuletab töönarkomaanidele meelde, et chill on olemas. Soovitan ka Eesti meeste raamatut „Surf“

5. Aastab pärast, kui julgus lubab, tahaksin hüpata benjiga. Tean et seal on ühed suured ja sügavad orud millesse võib hüpata. Samas räägitakse benji kohta palju, palju õudusjutte ka. Need ei pruugigi müüdid olla, seega vaatan kuidas sellega saab. Aga võimalusel korral kaalun tõsiselt.

6. Aasta pärast ei tahaks ma mitte nõustuda väitega, et ma pole kunagi käinud tõeliselt suurel spordivõistlusel. Selle vea tahaks parandada. Pole vist isegi vahet, mis ala vaatama läheks. Austraalia võimalused on tegelikult ju üsna mitmekesised. Tennises Australian Open; Vormel 1 karusell, WRC ralli peaks seal kuskil olema, Uus-Meremaal kindlasti on. Aga pigem pean silmas ikka mõnd hiigelstaadionit vajavat võistlust. Ka mõni hea kontsert võiks olla piisav, et linnuke kirja panna.

7. Nojah Sydney tahaks ka läbi käia. Mis siin ikka rääkida. Teate kõik mida seal vaatamas käiakse. Mina tahan võib-olla ainult tsipakene rohkem 😉

8. Viimane, kindlasti ettevõetav seiklus, on selline poolpõnev-pooligav. Ühesõnaga, kuna ma lähen reisile kaaslasega, siis tema soov oli kängut paitada. See on see igavam pool. Põnevam pool on see, et mina tahan paitada krokot. Mitte mingit väikest ja alles koorumata krokomuna vaid ikka sellist, mis pikkuses minuga võistleks ja kellele laiuses häbistavalt alla jään. Kui võimalik, siis metsikut : )

Nonii, see öeldud jään põnevusega ootama ja vaatama mida nelja päeva pärast algav seikluslik reis veel lisaks toob. Need asjad tahan nagunii ära teha.

Ja tsiteerides-parafraseerides klassikuid: Ma olen noor, tugev ja terve mees! Tahan kõike seda saada. Natukene rohkemgi.

Toimingud

Information

13 kommentaari

14 11 2009
Lauri

See benij hüpe on mul endalgi mõtteis liikunud,kuigi selle teostamine oleks hull eneseületus. Aga ma tahan näha vähamelt poole aasta pärast sama videot sinust!!!

Palun ole krokodega ettevaatlik!

15 11 2009
tagurpidimaal

Notavai kui juba siis juba. Tagasi tulen siis võrdleme videosid ja tehnikat? Aumeeste diil siis?
Ma arvan, et esimese paari hüppe puhul harrastan tehnikat “kui-tornist- alla-poleks-lükatud-oleks-veel-praegugi-seal” või “märjad püksid” 🙂

15 11 2009
Heigo

Kaarel, sa ei kujuta ette kui raske on surfamine. Ära loodagi, et miskine lumelaua kogemus kasuks tuleb. Aga kui laua peale saad karatud ja õige mõnusa laine tabatud, oh seda õnne ja naerusuud siis. Kui satud kuhugi Kuala Lumpuri või sinna kanti, siis proovi minu poolt ära see värskelt ja elusalt praetud mao praad või delikatess või nohh tead küll, see maojupp, mis sul taldrikul vintskleb. Jään põnevusega ootama kommentaare. Jõudu ja jaksu

15 11 2009
tagurpidimaal

Eks ma kujutan ette küll, et ega see algus naljaasi pole. Samas oli mul ka lumelauaga alustades pea, et nutuvõru suu ümber kui pool päeva mäel Pee peal alla olin libisenud. Aga lõpuks sai asja. Äkki läheb nii ka surfamisega. Samas kardan, et aega nii palju harjutada tegelikult ei ole ja tegevust jätkub maismaalegi.
See vinsklev madu tunduv päris põnev ja samas…elus? Noh kui kuskil võimalus, siis lasen selle lauda kanda ja paremal juhul teen pilti ka 😉

18 11 2009
lagle

ˇoh sind 🙂 kui pikk must-do nimekiri! usu mind, et su plaanid kujunevad lõpuks hoopis teistsuguseks. Aasta pärast siis uus postitus, et mis sa siis tegelikult jõudsid teha. Minu jaoks oli pool aastat lühike aeg ja pooled plaanid jäid tegemata.
Benijhüpe, tandemlangevarjuhüpe, kindlasti roadtrip Austraalia outbackis, Uus-Meremaa (mille loodus muide on fantastiline, fantastiline ja veelkord fantastiline..sinna ma ka veel ükspäev jõuan, äkki isegi lähiajal), Fidzi ja Vanuatu, Tonga, Western Australia osariik (kuhu paljud ei jõua aga minu meelest on see tõeline Austraalia), Karijini rahvuspark Western Australias…

siukesed soovitused ka minu poolt. Kui kunaski kohapeal oled ja kohaliku brozüüriturismimajandusse süveneda jõuad, siis kindlasti mõistad, miks ma soovitan siukesi kohti.
Edu sulle 🙂

20 11 2009
tagurpidimaal

Kusjuures selle nimekirja panin ma päris palju ka sinu seiklusi lugedes ja lisasin siis omalt veel mõnda. Igatahes oled sa mu suur eeskuju ja iidol. Oled selle kõik juba läbi teinud ja ausalt öeldes kõik liiga kihtne ei tundugi. Teisel päeval käisime rannas ja lihtsalt jalutasime ringi aga selle töö asja peale mõtlemine ajab tsipa ebalema veel. Samas on idee kuidas alustada täitsa olemas 🙂 See pidi kõige tähgtsam olema!

Kui sa peaks siiakanti lähiajal sattuma siis pakun oma seltskonda ja lahedaid seiklusi, ideid jne. Nii et anna teada kui austraalia jälle kripeldama hakkab 😉

Aga need asjad mis sa ülesse lugesid on asajd mis tegemata jäid ja mille sa ära tahaks teha?

18 11 2009
lagle

aaa ja tead…ära krokot paitada küll taha!!!! kakadu rahvuspargis näeb vabas looduses neid piisavalt lähedalt 🙂 pole just paitamise loomad!

19 11 2009
kerli

peaasi, et plaanid oleks selged 😉
tegelt ma tahtsin hoopis öelda, et seda lehekülge vist kaunistab minu tehtud pilt ühest imekenast austraalia rannast. väga armas sinust 🙂

20 11 2009
tagurpidimaal

Plaanid. Neid ei ole. Neid ei olegi siin maal vaja – no worries. Actually not. Töötan väiksemate (nagu töö ja raha teenimine) plaanide kallal, et saaks oma suured kirjaldatud plaanid ellu viia.
Aga rääkides sellest pildist – sul on ütlemata terav silmavaade. Üllatavalt. Ükskord kui hakkasin seda blogi tegema siis katsetasin ja otsisin pilti mida sinna panna. Google sakkis täiega siis mõtlesin, et sinul võiks olla mõni Ilus A pilt oligi. Aga see hakkas mulle nii meeldima, et jätsingi selle sinna ja enam ei taha vahetada. Autorile jätsin muidugi targu rääkimata. Võid mõelda välja karistuse. Kunagi võib-olla saad selle siis täise ka viia 🙂

19 11 2009
agu

üht pea meeles:ära mojo`t kaota!

20 11 2009
tagurpidimaal

Praegu tundub, et justkui olengi oma Mojo veidike kaotsi lasknud aga kohe kohe katsun selle tagasi saada. Tsipa teistmoodi on siin see elu. Varsti tagasi omasse elementi. Õhtul avame esimese vana tallinna ja läheme kohalikega kohtuma 🙂

24 11 2009
lagle

hm miks ei saa teisi postitusi kommenteerida?

Tandemit tahan mina ainult Uus-Meremaal hüpata…et kui sinna satun, siis teeb ära:D benji ei huvita ning Fidzile, Balile ja millele iganes veel eelsitasin mina Vietnami 🙂 Hm ja tead lugedes su postitust Kl-i kohta siis pead mõtlema kas ikka tahad Aasia seiklust. Kuala Lumpur on tolle piirkonna ( kui singapur muidugi välja jätta- too ju kõige euroopalikum (ehk puhtam, klantsim, turvalisim, kallim) üks “tsiviliseeritumaid ja vähemlärmakamaid” suurlinnu. ja aasias on iga mees bisnismees. Seda peab lihtsalt aksepteerima 🙂 muidu jah pole mõtet enda närvirakke seal kulutada. Austraalia piisavalt ameerikalik-euroopalik et seal määritakse asju pähe märksa libedamal ja oskuslikuma moel

igatahes toredat aussi sulle :))

24 11 2009
tagurpidimaal

Oeh ei teagi miks kõigile postitustele ei saa kommentaare panna aga ma katsusin nyyd miskeid seadeid muuta ja peaks nüüd korda saama.

Aasia tripiga seoses, et ma kardan jah et aasia linnad mulle ei hakkagi meeldima aga mis mulle meeldiks oleks loodus ja dzungel jne. Et ma kavatsekski matkata tsipa looduses jne. Näiteks teha mingi pikem paadimatk või dzungliretk koos reisijuhiga jne. Samas jäi mulle mulje, et käisin sellel konkreetsel ajal natuke ka valedes kohtades, et ma KL-i kohta nii kurja kirjatükki kirjutasin. Seega peaksin kindlasti minema ja asjad üle tsekkima 🙂




