Täpselt nädal veel – valmistan ette

10 11 2009

Hajameelsus on jalgadele tõsiseks nuhtluseks! Selles olen ma nüüd igatahes kindel sest kui poleks hajameelsust ja ma ei oleks kaotanud oma Soome pangakaarti ei istuks ma praegu Tallinna sadamas, et loksuda üle lahe ja viita kvaliteetaega Helsingi Sampo pangas. HelsinkiAga kuidas on võimalik, et meie eesrindlik vennasvabariik teeb maksutagastusi alles kaks!!! aastat pärast laekumist. Kiviaeg.

Igatahes siin ma olen – nagu alati jäi ka seekord start tsipa hiljaks ja pidin läbi linna tormama uskumatu tempoga. Neiu leti taga naeratas kenasti ja teatas, et Teie reisiga on väike probleem aga natuke vastu naeratades sain ka selle korda. Käiks elus kõik nii lihtsalt. Veel tsipa oodata ja olengi Soomes. See oleks nagu „Suure“ reisi peaproov või nii. Igatahes tundub kõik sujuvat, sest järgmisel nädalal samal päeval läheb lennuk Londonisse. Täna pean veel leppima luksusliku laevaga : )

Eile ostsin veidike kiilanevalt kindlustajalt oma tervisekindlustuse ära. Tingimusi lugedes sain ise ka aru, et QBE tingimused on tõeliselt intellektuaalne lugemine. Hinda saab selliste tingimuste juures alla tuua küll sest vajadusel leiab kindlasti punkte miks kindlustust mitte välja maksta. Samas on seal ettearvamatuteks kuludeks ette nähtud 250 € mis on igatahes rohkem kui mu poliis maksis – seega peaksin igatahes võitnud olema. Aga vb on natuke vara veel hõisata. Sest vaadake postituse kõige esimest lauset. See meelde tuletatud – unustasin vist märkida füüsilise töö lisariski ja pean nüüd lepingut ümber tegema minema. Elu on ikka lill küll, rsk!

Veel ostsin ära suure seljakoti. Seljakotiks on tõesti mugav ja hea ja minu reisieelarvet korralikult purustav Vaude Accept 65+10 seljakott. Kanda seljas on seda tõesti mugav ja lisavidinaid on oi kui palju. Loodetavasti on see siis vähemalt sama mugav kui teokarp mida nad seljas kannavad. Sest sinna sisse peab mahtuma kogu minu elu vähemalt järgmiseks pooleks aastaks ja keegi peab seda ju seljas kandma. Pole veel leidnud ühtegi vabatahtlikku.

PS! Just helistati QBE-st tagasi ja öeldi, et olin siiski füüsilise töö lisariski lisanud aga seda ei märgitagi kuskile sinu paberitesse, väga imelik.
PPS! EAKL Taligaga eesotsas (istuvad minu ees laua taga ja peavad „koosolekut“) kiruvad minu ees valitsuse määrusi, et need ei luba alkoholi lähetuskulude sisse arvestada, poed pidavat jamad olema (Konsumi kontseptsioon räägitakse lahti) ja üleüldse … 🙂

Toimingud

Information




