Sellest ma kirjutaks…

6 11 2009

Selles blogis on juba olemas kolm postitust. Nagu igas algavas blogis tuleks ka siin lahendada mõningaid olemuslikke probleeme. Nimelt on inimese mälu lühike ja muutlik. Nii oleks ka mul vahel hea järgnev postitus üle lugeda ja meelde tuletada mida lugejatele lubanud olen.
question-mark3a
Pikalt otsisin ma postitustele nurka, mis muudaks selle huvitavaks ka inimestele kes mind ei tunne. Pole kunagi näinudki. Kaalusin erinevaid lähenemisi aga see tundus piirav ja aja edenedes oleks ehk ära lõiganud liiga palju teemasid. Vähemaks oleks jäämas seda mida mina tahan edasi anda. Seetõttu tuleb teil leppida sellega, et selle blogi peamine nurk ongi väga lihtne – võiks isegi öelda, et see pole nurk – Mina. See on blogi, mida ka mina ise aasta või kahe pärast lugeda tahan, et meelde tuletada mida ma mõtlesin ja nägin.

Siiski, vähemalt kaks erinevat postituste kategooriat julgen välja tuua küll:

Üks osa sisust saavad olema kindlasti reisikirjad. Tahumata ja toimetamata. Olgem ausad – tõenäoliselt naudin rohkem seiklemist ( ja võitlen oma elu eest, kogun raha jne) kui oma postituste mitmekordset toimetamist. Pressiteate või uudisartikli sarnaselt sujuvaks lihvitud postitused. See pole selle blogi eesmärk.

Teinesuurem kategooria võiks olla midagi „meil ja mujal“ sarnast. Võrdleksin seda mida näen seal kaugel maal meil kodus toimuvaga. Ma ei tea kas leian võrdlusteks just parimad teemad ja kas ma oskan nähtusi, kombeid, traditsioone, kultuurilisi erinevusi süviti võrrelda aga annan endast parima.

Kolmandana tahaks selle blogi üle ujutada ka pildimaterjaliga. See juhtub küll kunagi hiljem sest reisieelarvet koostades olen avastanud, et rahakogumisvõimet olen peaaegu tavapäraselt üle hinnanud. Fotoaparaat mida ma endale ihkan on aga kallis. Maksab rohkem kui praegu tahaksin välja käia. Kehvemat ei taha. ( Panasonic bla bla bla LX3)

Aitab! Säästan teid oma kirjutavast mõtlemisest. Ülejäänud mõtlemise blogi osas katsun ära teha vaikselt ja omaette.

Kirjutamise ootel on järgmised teemad:
– Tööd mis mulle meeldiks Austraalias teha
– Suur eeltöö – kõigega tuleb hakkama saada
– Nimekiri teemal „Pean ära tegema“ „Oleks lahe ära teha“ tegevustest

Toimingud

Information




