Sarjast parimad äramineku vihjed Osa I

1 11 2009

Lahe on kuulata ja märgata kuidas inimesed vihjavad minu äraminekule. On väga erinevaid variante ja ütelusi. Üks parimaid siiamaani on kindlasti K&S pulma lauasilt, kus oli kirjutatud järgmine salm:

See pole veel õnn, kui
saad soojal Lõunamere Kängu&Ruu - kingitus Hillikatelt
saarel palmipuude all
puhata. Õnn on see kui
sa kookospähkliga vastu
pead ei saa.

Aplaus ja aitäh, et selline pisidetail nagu minu kauge reis kiirel pulmade korraldamisel meelde tuli!

Teine lahedam vihje oli kui töö juures ülemus kella uuris kui ma enda olemasolust teada andsin. Nentis, et jah tõesti olen VEEL olemas. Muidugi tegid ka ka teised mind appi paludes nalja, et varsti ei saa seda abi ju kasutada. Ja ausalt öeldes pole mul halli aimugi kes need kastid, mis kõrgele kapi otsa tõstsin, alla aitab tõsta.

Muidugi on ka tavalisemaid (aga mitte vähemtähtsaid) küsimusi nagu, et „Pidu ka saab?“ „Mis su blogi aadress olema saab?“ jne. Tore on, et peetakse meeles ja uuritakse. Seeõttu katsun ka siin blogis vägagi distsiplineeritult käituda ja üsna tihti teile teada anda kuidas läheb. Kindlasti tuleb ette olukordi, kus päris pikalt ei kuule minust kippu ega kõppu aga see ei tähenda, et blogi on mul meelest läinud. Vahepeal tasub jägida ka Twitterit mis siia samasse blogi ülemisse nurka on möllitud.

Ja et ma teid oma igava jutuga ära ei tüütaks katsun blogile ka miski nurga välja mõelda, et see oleks kompaktsem ja arusaadavam. Umbes nii, et saaksin ikkagi kõigest kirjutada. Aga blogi fookusest-nurgast võib-olla juba mõnes järgmises postituses. Mõtlen selle peale veel.

Toimingud

Information




